Kim in Paramaribo - Reisverslagen van Kim Smeets - WaarBenJij.nu Kim in Paramaribo - Reisverslagen van Kim Smeets - WaarBenJij.nu

Kim in Paramaribo

Tijdens mijn verblijf in Suriname ga ik stage lopen bij de Nationale Vrouwen Beweging. Zij zetten zich in voor de vrouwen in het land.

De moeder taal van Suriname is Nederlands. Toch zijn er veel vrouwen in het binnenland die deze taal niet beheersen. De NVB heeft een project waarbij ze de vrouwen in het binnenland Nederlandse les geven.

Wij gaan mee denken over hoe ze dit project de komende vijf jaar kunnen continueren/uitbreiden.

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2014

De laatste loodjes

22 April 2014

Waar moet ik beginnen

02 April 2014

Het binnenland

19 Maart 2014

Van de prachtig natuur naar een kleurrijk feest

12 Maart 2014

Nou, het is echt begonnen
Kim

Donderdag 27 februari vertrek ik samen met Elroy voor vijf maanden naar Suriname. Ik ga hier stage lopen bij de Nationale Vrouwen Beweging. Zij komen op voor de vrouwen in Suriname. De taal in Suriname is Nederlands. Toch kunnen veel vrouwen in het binnenland deze taal niet verstaan/lezen of schrijven. De NVB geeft lessen aan deze vrouwen om de taal te leren. Wij gaan hier meedenken hoe ze dit project de komende vijf jaar kunnen continueren/uitbreiden.

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6788

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 22 Juli 2014

Kim in Paramaribo

Landen bezocht: