Nog maar 4 dagen - Reisverslag uit Kelpen-Oler, Nederland van Kim Smeets - WaarBenJij.nu Nog maar 4 dagen - Reisverslag uit Kelpen-Oler, Nederland van Kim Smeets - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 dagen

Door: Kim Smeets

Blijf op de hoogte en volg Kim

24 Februari 2014 | Nederland, Kelpen-Oler

Na lang wachten is het nu echt aftellen geblazen.
Donderdag gaan we de lucht in.

14 februari kregen we ineens het verlossende telefoontje. Ons visum was binnen, we mogen het op komen halen.
Dus afgelopen woensdag was het zo ver. In alle vroegte de trein in en op naar Amsterdam. Eerst zijn we naar het consulaat van Suriname gegaan. En wonderbaarlijk hoefde we hier helemaal niet lang te wachten. Onze eerste hindernis was dus genomen, het visum hadden we op zak. Toen weer de trein in, op naar Schiphol. Na heel wat gepuzzel en gedoe was het geboekt. Alles was dus geregeld.

Donderdag om 11.30 u. gaan we de lucht in. 21 juli om 7.30 komen we weer terug.

Zodra we weer leuke verhalen hebben kunnen jullie het hier allemaal volgen.

Dus ik zou zeggen.
Tot snel.

Tags: Elroy Bosman

Kim

Donderdag 27 februari vertrek ik samen met Elroy voor vijf maanden naar Suriname. Ik ga hier stage lopen bij de Nationale Vrouwen Beweging. Zij komen op voor de vrouwen in Suriname. De taal in Suriname is Nederlands. Toch kunnen veel vrouwen in het binnenland deze taal niet verstaan/lezen of schrijven. De NVB geeft lessen aan deze vrouwen om de taal te leren. Wij gaan hier meedenken hoe ze dit project de komende vijf jaar kunnen continueren/uitbreiden.

Actief sinds 24 Feb. 2014